Keď mlčať už nestačí

Prečo sa e-shop venuje takejto téme?

ziadna vlajka nezakrije nezavist

2, Prečo sa e-shop venuje takejto téme?

Niekto by sa mohol spýtať:
„Prečo sa módny obchod mieša do spoločenských tém?“
Na to je jednoduchá odpoveď: lebo môžeme. A lebo musíme.

Žijeme v dobe, kde je jednoduchšie povedať „nechcem sa zapojiť“, ako sa postaviť.
Ale každý z nás má zodpovednosť. Aj dizajnér. Aj zákazník. Aj ten, čo si „len“ kúpi tričko.
Pretože aj oblečenie je voľba. A každá voľba je vyjadrenie postoja.

Naše tričko „Ticho je spoluvina“ nie je len potlač. Je to pripomienka.
Pripomienka, že keď mlčíme, dávame tichý súhlas tomu, čo by sa nemalo diať.


A teraz trochu humoru – lebo pravda sa občas lepšie trávi, keď sa pousmejeme:

Keď si prišli po suseda, nepovedal som nič – veď to nebola moja vec.
Keď si prišli po druhého suseda, tiež som mlčal – stále to nebola moja vec.
A keď si prišli po mňa… už neostal nikto, kto by niečo povedal.

Séria článkov:

  1. 🖤 Úvod: Ticho je spoluvina – keď mlčíme, dávame zlu priestor
    (Prečo sa o tom vôbec bavíme? A prečo je to aktuálne aj dnes?)
  2. 🧭 Prečo sa náš e-shop venuje takejto téme?
    (Nie je to len o predaji. Je to o postoji.)
  3. 🧠 Psychológia ticha – prečo radšej mlčíme?
    (Strach, konformita, pohodlie. Ako funguje efekt davu.)
  4. ⚠️ Čo sa stane, keď príliš dlho mlčíme?
    (Skutočné dôsledky pasivity – z histórie aj každodenného života.)
  5. 👕 Prečo tričko môže byť hlasom?
    (O tom, ako aj oblečenie môže hovoriť.)
  6. 💡 Prečo sme sa rozhodli hovoriť nahlas – aj keď to nie je „bezpečné“
    (Čo nás viedlo k vytvoreniu týchto dizajnov?)
  7. Záver: Keď mlčať už nestačí – oblečenie ako postoj
    (Ako môžeš ticho nahradiť hlasom – hoci aj potlačou.)

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *